CÀPSULA IV. Màrqueting

CÀPSULA IV. Màrqueting.

INSCRIPCIÓ OBERTA ( del 20 de setembre al 11 d'octubre)

COMUNICACIÓ DE PERSONES SELECCIONADES (per mail): 13 d'octubre 2017

REALITZACIÓ: del 17 al 20 d'octubre 2017

Hui en dia qualsevol persona té accés a Internet, la qual cosa ha canviat les relacions empresa-clientela, per tant és clau saber posicionar-se en la xarxa. En la Càpsula 4 volem explicar-vos com realitzar un pla de màrqueting, concretament per a saber a quin públic dirigir-se o quin és el teu impacte. Desenvoluparem també els temes de màrqueting a través de les xarxes socials, com anunciar-se en Google, i analitzarem els conceptes de SEO i SEM (en que consistixen i quina és la seua utilitat). Finalment, introduïrem la ferramenta de Google Analytics, explicarem que és i de quins avantatges té el seu ús.

Per a conèixer el contingut de totes les càpsules punxa ací.