Ajudes València Activa Formació Idiomes 2024

CONVOCATÒRIA 2024

Aprovada la convocatòria 2024

Termini de presentació de sol·licituts: des del 13 de març fins el 31 de juliol de 2024.

 

Objecte: La finalitat d'aquestes ajudes es subvencionar les despeses despeses d’obtenció de l’acreditació d’adquisició de nivell de competència lingüística A2, B1, B2, C1 i C2 en els idiomes valencià, anglés, francés, italià, alemany, portugués i xinés, que inclou a més en l'idioma

valencià els nivells de Llenguatge administratiu, Correcció de textos i Llenguatge en els mitjans de comunicació

 

 

Consulta les BASES DE LA CONVOCATÒRIA (aprovades en Junta de Govern Local d’1 de març de 2024)

Consulta les notes aclaridores

 

Despeses subvencionables

1.- Les taxes abonades per les proves per a l'obtenció de la certificació d'idiomes objecte de la convocatòria, el pagament de les quals consten justificades, sempre que s'haja aprovat la prova i es complisquen la resta de requisits.

2.- En l'àmbit de les EOI, les taxes per l'expedició del títol de la prova per la qual se sol·licita l'ajuda, el pagament de les quals consten justificades, sempre que es complisquen la resta de requisits.

 

Requisits de les persones sol·licitants

a) Tindre 14 anys d’edat o més en el moment de presentació de la sol·licitud.

b) Estar empadronades al municipi de València en la data de l’aprovació d’esta convocatòria per la Junta  de Govern Local. (1 de matç de 2024)

c) Haver realitzat i aprovat les proves de certificació dels idiomes esmentats en el període comprés entre l’1 d‘agost de 2023 i 31 de juliol de 2024, tots dos inclosos.

d) No tindre cap deute pendent amb l’Ajuntament de València.

e) Haver justificat qualsevol subvenció que l’Ajuntament de València els haja concedit amb anterioritat, sempre que haja finalitzat el termini de justificació corresponent.

f) No trobar-se incurses en un procediment de reintegrament de subvencions atorgades per l’Ajuntament.

g) No trobar-se incurses en cap de les circumstàncies dels apartats 2 i 3 de l’article 13 de la LGS i, en particular, estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

 

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud ha de ser presentada preferentment per via telemàtica en la Seu electrònica de l'Ajuntament de València.

Consulta el tràmit en la Seu electrònica.

 

20/09/2024

En el dia de hui s'ha publicat el llistat provisional de sol·licituds admeses i no admeses amb els motius de la no admissió, i s’obri un termini de 10 dies hàbils, per a la presentació de la documentació corresponent. 

https://sede.valencia.es/sede/edictos/detalle/0d10d7d5193bcb5821aa1e0d07e123f386c891b0bb5e84a890b56040db7ef8a0

Termini de presentació de documentació: des del 23 de setembre fins al 4 d’octubre

Nota: el document justificatiu del pagament de la taxa d’examen ha de contindre obligatoriament les dades de la persona solicitant de l’ajuda, l’import abonat en euros, concepte, idioma i nivell de l’examen, centre examinador i data d’examen. En el cas dels justificants de pagament de les escoles oficials d’idiomes (EOI), s’han aportar tots els fulls de l’imprés de matrícula o el resguard de matrícula degudament segellat per l'entitat, així com l'imprés de taxes de matrícula model 046 i el seu justificant de pagament.

 

14/10/2024

En el dia de hui s'ha publicat el llistat de proposta de concessió inicial de sol·licituds concedides i denegades amb els motius de la no concessió, i s’obri un termini de 10 dies hàbils per a la presentació de les al·legacions que s’estimen oportunes. 

https://sede.valencia.es/sede/edictos/detalle/200ba9a12c6cae7c10b037b12ed0ab81c10dbd897c1d354eb02d99d6aceb19c7

Termini de presentació d’al·legacions: des del 15 d’octubre fins al 28 d’octubre

Les al·legacions s’han de presentar preferentment per via telemàtica en la Seu electrónica de l'Ajuntament de València o per Registre d'entrada municipal, degudament identificat amb el nom de la persona sol·licitant i com a ajudes per al pagament TAXES d'Idiomes 2024.

En el termini les al·legacions, l’aportació de documentació s'haurà de fer des d’este enllaç a través del tràmit “APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ A SOL·LICITUDS / EXPEDIENTS JA EN TRÀMIT PER L'AJUNTAMENT”:

https://sede.valencia.es/sede/registro/procedimiento/AD.AD.10

I indicar en l'apartat “Dades de l'expedient”, en el camp “Aportar a” l'opció “Expedient”, i omplir la resta de camps amb les dades de l'expedient ja obert.

 

NOVETAT!

8/11/2024

En el dia de hui s'ha publicat el llistat proposta de concessió de sol·licituds concedides i denegades amb els motius de la no concessió.

Enllaç a l'edicte

Les persones que figuren en el llistat amb l'ajuda concedida (C), I QUE ENCARA NO HO HAGEN FET, disposen d'un termini de 10 dies hàbils, comptat a partir de l'endemà de la publicació de la proposta de concessió, per a presentar la sol·licitud de “Alta i Manteniment en el Fitxer de Persones Creditores, Cessionàries, Terceres i Personal propi” a l'efecte del pagament de les ajudes, tenint-les per desistides de la seua sol·licitud si no ho feren en este termini, havent de ser presentat en el següent enllaç, o bé per qualsevol altre mitjà admés en Dret.s que figuren en el llistat amb la sol·licitud concedida (C), ja poden realitzar el tràmit "Alta i manteniment en fitxer de persones creditores, cessionàries, terceres i personal propi".

Termini de presentació: fins al 22 de novembre.

La presentació telemàtica es realitzarà a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de València, en este enllaç:

https://sede.valencia.es/sede/registro/procedimiento/AD.AD.20

En l'imprés, en l'apartat 7. CENTRE GESTOR DE L'AJUNTAMENT, s'ha d’indicar “Servici d'Ocupació i Formació”. A més de l'imprés d'alta, hauran d'adjuntar:

- el certificat de titularitat bancària amb una antiguitat màxima d'1 any. En cas de no disposar del certificat, pot aportar-se còpia de la caràtula de la "cartilla" bancària, contracte complet del compte bancari, o justificant obtingut en el caixer que indique IBAN, nom i DNI, amb una antiguitat màxima d'1 any

- en cas de presentació presencial, el DNI de la persona interessada/sol·licitant. No s'admeten documents identificatius caducats.

Les persones sol·licitants de l'ajuda han de constar com a titulars o cotitulars en el compte bancari facilitat. En cas de majors d'edat, en ningun cas s'admeten comptes bancaris que no siguen de la seua titularitat.

En cas de menors d'edat, el compte bancari ha de ser preferentment de la seua titularitat o cotitularitat. En cas de que la persona menor no dispose d'un compte propi, pot presentar-se el compte de la mare, pare o representant, i ha d'aportar, en este cas, el DNI d'esta persona.

Si la persona sol·licitant ja estiguera donada d'alta en el fitxer de creditors de l'Ajuntament i no hi haguera modificació del compte, no han de repetir el tràmit. Si s'haguera produït alguna modificació en l'IBAN, hauran de presentar l'imprés amb el nou número de compte, assenyalant “Modificació de compte corrent” en l'apartat 1 de l'imprés, així com el certificat de titularitat bancària.

 

IMPORTANT

Problemes en el moment de firmar sol·licituds

En alguns casos s'han detectat problemes en el moment de realitzar la firma de les sol·licituds, i no redirigix a FIRe per a realitzar la firma electrònica.

Consulteu https://sede.valencia.es/sede/anuncios/detalle.xhtml?idAnuncio=65466